Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 14, 2009
Image Size
209 KB
Resolution
602×2146
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,902
Favourites
48 (who?)
Comments
66
Downloads
37
×
COD: Comic - Soap's Playboy by chocolatetater-tot COD: Comic - Soap's Playboy by chocolatetater-tot
I love it when I laugh at my own dumb jokes.
Add a Comment:
 
:iconbloodsgirl12:
Bloodsgirl12 Featured By Owner Oct 11, 2014  Professional Artist
xD Poor gaz :3
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Oct 12, 2014  Hobbyist Digital Artist
Gotta love Gaz!
Reply
:iconbloodsgirl12:
Bloodsgirl12 Featured By Owner Oct 14, 2014  Professional Artist
:P *giggles*
Reply
:iconalphaepixdude:
AlphaEpixdude Featured By Owner Nov 26, 2013
XD that makes it look like they r a family XDDD
Reply
:icongeekgemladiesman11:
GeekGemLadiesman11 Featured By Owner May 5, 2013  Hobbyist Artist
Heh funny nice job on the comic and art too. XD
Reply
:iconaidenisawesomelol:
aidenisawesomelol Featured By Owner Mar 11, 2013
LMAO!!!!!!!!!!
Reply
:iconrainbowninjaskillz:
RainBowNinjaSkillz Featured By Owner Feb 7, 2012  Student Artist
I laughed my ass off, lol "Soap won't share his porn!"
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Feb 9, 2012  Hobbyist Digital Artist
Haaha, I'm glad you laughed! I like seeing comments on my older stuff because I forget about them XD
Reply
:iconrainbowninjaskillz:
RainBowNinjaSkillz Featured By Owner Feb 9, 2012  Student Artist
Welcome :D This cheers up my bad mood days :D
Reply
:iconamethyst98:
Amethyst98 Featured By Owner Mar 1, 2011
I :rofl:
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Mar 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
XD
Reply
:iconloreehx:
loreehx Featured By Owner Sep 6, 2010
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL WHAT THE XDDD
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Sep 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
Exactly :dummy:
Reply
:iconlittlebadangel:
LittleBadAngel Featured By Owner Aug 18, 2010
Gaz should get his own porn.... XD
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Aug 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
He should... :iconicameplz:
Reply
:iconsomnien:
Somnien Featured By Owner Jul 15, 2010
XD COOL!
Reply
:iconwingzerogirl20:
WingZeroGirl20 Featured By Owner Jun 28, 2010   Artist
lol that made my day
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist Digital Artist
:dummy: Good! I always have had weird ideas...
Reply
:iconwingzerogirl20:
WingZeroGirl20 Featured By Owner Jun 28, 2010   Artist
I'm little bit a weirdo :la:
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist Digital Artist
Yeah...me too..lol.
Reply
:iconwingzerogirl20:
WingZeroGirl20 Featured By Owner Jun 28, 2010   Artist
Wow sis lol
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Jun 28, 2010  Hobbyist Digital Artist
:meow:
Reply
:iconwingzerogirl20:
WingZeroGirl20 Featured By Owner Jun 28, 2010   Artist
you're cool

Will you read this?
[link]
Reply
:icontoadeathax:
ToaDeathax Featured By Owner May 19, 2010
poor Price Having to deal with others problems
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner May 20, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol XD Yeah...that's very true.
Reply
:icontoadeathax:
ToaDeathax Featured By Owner May 20, 2010
lol
Reply
:iconfire1love:
fire1love Featured By Owner May 6, 2010
Lol I love it.I only chould think of what Price whould say.
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner May 6, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol...Price...
Reply
:iconfire1love:
fire1love Featured By Owner May 7, 2010
ya price ^^ i love cpt.Price
Reply
:iconinarium:
Inarium Featured By Owner Apr 16, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Brilliant!
This just made my day :rofl:
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Apr 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
:iconhurrplz: Welcome to my strange sense of humor :dummy:
Reply
:iconshanez1313:
shanez1313 Featured By Owner Sep 21, 2009
You win. Plain and simple.
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Sep 21, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lol:
Reply
:iconnarutard-1234214:
Narutard-1234214 Featured By Owner Aug 3, 2009
I love how price is next to an open log fire :iconimhappyplz:
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Aug 3, 2009  Hobbyist Digital Artist
Lol, I know...random...
Reply
:iconpromisedhope:
PromisedHope Featured By Owner Apr 25, 2009
Lol, poor Price. He's probably thinking "Urgh, will you just piss off?!" :XD:
Reply
:iconcreativeimages:
CreativeImages Featured By Owner Mar 4, 2009  Student Digital Artist
My friend and I keep pulling this comic up and we can't help but laugh. SAS...they need porn too.
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Mar 4, 2009  Hobbyist Digital Artist
Lol, thanks XD
Reply
:iconmasterkitsune64:
MasterKitsune64 Featured By Owner Mar 2, 2009
can SAS troopers even bring porn into the base?
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Mar 2, 2009  Hobbyist Digital Artist
Might explain why he's under a blanket XD
Reply
:iconmasterkitsune64:
MasterKitsune64 Featured By Owner Mar 2, 2009
men and their porn huh?
Reply
:iconwhitewolf--wsp:
WhiteWolf--WSP Featured By Owner Feb 27, 2009
This is great. No lie! I was scrolling down and read that last panel and busted out laughing. Gaz would totally do that! :XD:
FTW, fer sureee.
And yes, you are right they are all badassss!
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Feb 27, 2009  Hobbyist Digital Artist
:lol: Thank you so much! Man, that really means alot :) I really do enjoy seeing people loving my art ^_^
Reply
:iconwhitewolf--wsp:
WhiteWolf--WSP Featured By Owner Mar 1, 2009
No problem at all! I really do enjoy your art! :D It's so good! Your CoD pictures are so awesome. :XD:
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Mar 2, 2009  Hobbyist Digital Artist
Lol...awww, thanks! :blush:
Reply
:iconayej:
Ayej Featured By Owner Feb 15, 2009  Student Filmographer
ololololol ))))
nice one ))
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Feb 15, 2009  Hobbyist Digital Artist
haha :D
Reply
:iconmutamarrid:
Mutamarrid Featured By Owner Feb 14, 2009
Ooh, naughty Soap! ;p Guess he needs some excitment when there's no major mission.
Reply
:iconchocolatetater-tot:
chocolatetater-tot Featured By Owner Feb 14, 2009  Hobbyist Digital Artist
Haha, :lol: I can't even imagine what goes on behind the scenes XD
Reply
:iconmutamarrid:
Mutamarrid Featured By Owner Feb 14, 2009
Yup. I take that back. Actually, they are all bad in their own ways and that can be hot.
Reply
Add a Comment: